Leden
22. 1.
Dnes jsem se naučil(a) (nového) ...
- novou větu v AJ "It's green. What is it?" (Niki)
- říct anglicky koš (Kuba)
- že mně nejde tuší malovat malé věci (Eda)
- dělat čtyřúhelník (Klára)
- kreslit na mapu (Anička)
- jak kreslit mapu dílny čtení (Val)
- říct anglicky On je, Ona je (Míša)
- čtyřúhelník s dřívkama (Vojta)
- dělat čtenářskou mapu (Eliška Kř.)
- že musím počítat i s místem ve VV (Vašík M.)
- obtahovat pečlivě tuší (Luci)
- pečlivě obtahovat tuší (Lada)
- dělat stopy tužkou (Vašek P.)
- trošku malovat tuší (Tom)
- kreslit mapu (Verča)
- že tuš dělá velké fleky (Bruno)
- jak kreslit mapu (Eliška Ku.)
21. 1.
Dnes jsem se naučil(a) (nového) ...
- že život se vyvinul z vody (Verča)
- že z vody vzniknul život (Tom)
- pracovat v Prv, jak vznikl život v moři (Niki)
- že nektar je průhledný (Eda)
- že nektar není žlutý, ale bílý (Lada)
- že včely ovívají med, aby to rychleji uschnul (Vojta)
- že včely ovívají nektar, aby rychle uschl (Míša)
- že první život vznikl z vody (Anička)
- jak se vyrábí med (Bruno)
- příbuzná slova po P (Klárka)
- zapisovat posloupnost (Eliška Kř.)
- co je to zdravotní procházka (Luci)
- co dělaj včely v úlu, když dělaj med (Valča)
- že medúzy byly jedny z prvních živočichů na světě (Vašík M.)
- Jak včely vyrábí med (Kuba)
20. 1.
Dnes jsem naučil(a) (nového) ...
- při AJ IN a ON (Eliška Kř.)
- v AJ IN a ON (Vašík M.)
- líp písemně sčítat (míša)
- při TV kotoul do strany (Klárka)
15. 1.
Dneska mi pomohl(a) ..., čím, proč, jak ...
- Lada, pomohla mi nakreslit můj nos (Eliška Kl.)
- Lada, ukázala mi dobrý odstín (Valča)
- Bruno vystínovat pusu (Eda)
- Valča, půjčila mi pero (Lada)
- Vašek M., půjčil mi tužku č. 1 (Kuba)
- Vašek M., půjčil mi zrcadlo (Vašek P.)
- Verča, nakreslila mi oči (Eliška Ku.)
- Kuba, půjčil mi tužku (Vašík M.)
- Eda obkreslit obličej na VV (Bruno)
- Valča, poradila mi při AJ, jak se píše panenka (nepodepsané)
- Lada nakreslit nos (Anička)
- Vašek P. se špendlením (Tom)
- Eliška Ku, půjčila mi gumu (nepodepsané)
- Lada, naznačila mi obrys uší (nepodepsané)
- Míša, půjčila mi gumu (Vojta)
12. 1.
Dneska mi pomohl(a) ..., čím, jak proč ...
- Bruno, řekl mi, kde si Vojta dělá cestu při piškvorkách (Vašek P.)
- Lada, nechala mě vyhrát v piškvorkách (Valča)
- Vašík, půjčil mi tužku, když jsem ji neměl (Tom)
- Vojta a Eda napsat výsledek u zrcadlových čísel (Bruno)
- Tom, půjčil mi lepidlo (Kuba)
- Tom, pomohl mi napsat čedič (Eda)
- Anička, půjčila mi fixu na tabulku (Lada)
- Lůca, napověděla mi pro Prv, co je to ropa na listu (Klára)
- Lada, nemohla jsem najít sešit domácí na ČJ (Niki)
- Verča, půjčila mi gumu (Vojta)
- Valča, půjčila mi tělovou barvu (Anička)
- Klárka, poradila mi, jak mám kreslit ropu (Luci)
- Tom, dal mi papír (Vašík M.)
- Verča, půjčila mi gumu, protože i chyběla (bez podpisu)
- Eliška Ku., půjčila mi ficu (Verča)
8. 1.
Dneska jsem pomohl(a) ..., protože ...
- Vaškovi M., půjčil jsem mu modrou temperu
- Kubovi, on mazal tabuli a já mu připravil (Vašík M.)
- Vojtovi, poradila jsem mu o masce (Míša)
- Tomovi najít Kubu při schovce (Vašek P.)
- Tomovi najít desky na Ma (Eda)
- Ladě, půjčila jsem jí temperu (Verča)
- Aničce, půjčila jsem jí temperu (Lada)
- Verče uklidit věci po výtvarce, strašně dlouho jí to trvalo (Valča)
- Elišce Kl., protože neměla penál při AJ a já jsem jí půjčila tužky (Niki)
- Ladě, půjčila jsem jí černou při výtvarce, protože ji neměla (Eliška Ku.)
- Tomovi s nástěnkou, aby to měl rychle (Bruno)
- Niki, poradila jsem jí, ať si tempery zředí vodou (Eliška Kl.)
- Elišce s tím, že to je plíšek je jako plech (Luci)
- Lůce, poradila jsem jí, v čem udělala chybu v AJ (Eliška Kř.)
- Kubovi dát modrou temperu na paletu, aby ji použil (Tom)
- Ladě spotřebovat barvu (Anička)
- Míše, poradil jsem jí v ČJ (Vojta)
7. 1.
Dneska jsem pomohl(a) ..., protože ...
- holkám vymyslet pokračování příběhu o karnevalu (Anička)
- Míše, zvedla jsem jí důležitý papír (Eliška Kl.)
- Vaškovi M., ukázal jsem mu dva důvody, jak rozlišit příbuzná slova od nepříbuzných (Kuba)
- nikomu (Eda)
- Nikče, pomohl jsem jí uklidit skříňku (Lada)
- Vaškovi M., připravil jsem mu na hodinu (Vašek P.)
- Verče, nevěděla, jaké i/y tam patří (Valča)
- Míše jsem pomohl přečíst aktualitu (Vojta)
- Elišce Kl. vymyslet pokračování příběhu (Míša)
- skupině svými nápady, abychom stihli úkol v ČJ (Bruno)
- Elišce Kl, podala jsem jí papírovýho Josefa (Luci)
- holkám Lůce a Elišce Ku. vymyslet konec příběhu (Eliška Kř.)
- Ladě, když nevěděla jaká karta je nejlehčí kartička (Niki)
- Kubovi jsem dal papír (Vašík M.)
- Verče uklidit tašku, protože ji měla úplně plnou (Eliška Ku.)
- Kubovi půjčit pastelku (Tom)
- Elišce smotat švihadlo, protože to neuměla (Verča)
6. 1.
Dneska jsem pomohl(a) ..., protože ...
- Edovi, půjčil jsem mu cvičky, aby mohl cvičit (Bruno)
- Verče najít pracovní sešit, protože ho ztratila a nemohla ho najít (Eliška Ku.)
- Aničce, povzbuzovala jsem ji při lezení po žebříku (Luci)
- Vojtovi, pomohl jsem mu posunout žíněnku (Tom)
- Vašíkovi M., opravila jsem jeho přímou řeč (Míša)
- Lůce, aby se nebála jít na žebřík (Eliška Kř.)
- Vašíkovi M., vymyslel jsem mu přání pro Valču (Kuba)
- Ladě, když si v kostele neměla kam sednout (Niki)
5. 1.
Dneska jsem pomohl(a) ..., protože ...
- Elišce Kř., podala jsem jí zelené desky (Luci)
- Vašíkovi M., poradili jsme se o tom, jaké bubliny foukat (Kuba)
- Aničce, pomohla jsem jí dodělat větu, když nevěděla, jak ji dokončit, odpověď na otázku o charitě (Valča)
- v hodině Vaškovi P., s úkolem ve dvojici a o přestávce holkám utřít bublifuk (Eliška Kl.)
- Vojtovi, nemohl si pamatovat nějaké slovo a tak jsem si to s ním vyměnil (Eda)
- Aničce, objasnila jsem jí svůj námět na to, jak pomoct lidem (Míša)
- Elišce Kl., měla s Vašíkem problém při plnění úkolu ve dvojici a já s holkama jsem jí pomohla (Niki)
- Kubovi a Tomovi, napadaly mě nějaký věci v Prv (Vašík M.)
- Elišce, Kláře a Lůce, utírala jsem zem na chodbě (Verča)
- Vašíkovi zapnout aktovku zipem (Anička)
- Vojtovi, neboť nemusel nic říkat o naší otázce (Bruno)
- Verče, vysvětlila jsem jí, co je to myrha a kadidlo (Klárka)
- naší skupině, vymyslela jsem odpověď (Lada)
- Vašíkovi M. slepit desky (Vašek P.)
- Lůce, poradila jsem jí, jak řešit dědu Lesoně (Eliška Kř.)
- Kubovi najít zelené desky (Tom)
- Míše s úkolem z Prv (Vojta)