Listopad
27. 11.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože
- Eliška Kř., vysvětlila mi, jak se řeší sčítací trojúhelník (Klára)
- Luca, poradila mi slovo z angličtiny (Vašek P.)
- Eliška Kl. s Tomem, půjčili mi nůžky (Anička)
26. 11.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože
- Niki, já a Verča a Lada, nehádali jsme se venku při prvouce (Anička)
- Klára, když jsem nekoukala na auta, tak mi řekla, kolik je tam aut a když Klára nekoukala, tak jsem jí poradila (Valča)
- Eliška Ku., radila mi na počítačích (Eliška Kl.)
- Vašek P., když jsem se nekoukal, tak mi říkal, kolik má lidí (Kuba)
- Kuba, dobře plnil ten provoz (Vašík M.)
- Eliška Ku., koukala se i na auta, na která jsem se dívala já (Luci)
- Eliška Kř., při prvouce mi poradila, odkud mám měřit (Klárka)
- Bruno, poradil mi, když prezident umřel, protože jsem to nevěděla (Verča)
- Nicolka a Eliška Ku., chválily mého obra (Míša)
- Vojta, pomáhal mi pozorovat auta ze Zvole do Prahy (Tom)
- Lada, řekla mi, co mám kliknout na počítači při ČJ (Niki)
- Kuba, nestíhal lidi v autě (Vašek P.)
- Klárka, pomáhala mi počítat auta a v ČJ byla horší než já (Eliška Kř.)
- Luca, říkala mi, kdy jede auto a kdy ne (Eliška Ku.)
- Verča, dobře sledovala dopravu (Lada)
- Vojta, neobtěžoval mě při ČJ (Bruno)
- Bruno, dobře počítal (Vojta)
25. 11.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože ...
- Bruno, o AJ mi půjčil pero (Klára)
- Vašek M., vymyslel dobrý příklad v matice (Bruno)
- Bruno, na těláku udělal dvojice s Vaškem P. (Tom)
- Tom, pilně pracoval v ČJ (Anička)
- Eliška Kl., přidala se do týmu, který byl slabší (Eliška Ku.)
- Bruno, vyhrál nám házenou (Vašík M.)
Budu vyprávět o ..., protože ...
- tělocviku, dělali jsme kotrlmelce a svíčku (Verča)
- rozcvičce z ČJ, poučila jsem se (Niki)
- tom, jak jsme ověřovali, jestli jsou kalkulačky kvalitní, byla to pro mě novinka (Luci)
24. 11.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože ...
- Bruno, chtě být se mnou ve skupině (Tom)
- Lada, půjčila mi tužku (Eda)
- Tom, chtěl být se mnou ve skupině (Bruno)
- Kuba, rozuměl, že násobení má přednost před sčítáním (Vojta)
- Bruno při matice, nechápal algebrogramy, nebyla sem v tom sama (Verča)
- Tom, ukázal mi vtip v knize při dílně čtení (Vašek P.)
- Vašek Marhold, ve skupině na prvouku mi dovolil být sledovačkou v dopravě telefonátů (Eliška LKl)
- Klára, vzala mě do skupiny na počítání aut (Valča)
- Áňa, Verča a Niki, nakonec se se mnou dohodly na stanovišti č. 1 (Lada)
- Vašek M., dobře změnil názor v prvouce, v rozmístění ve Vraném (Kuba)
- Bruno, Tom a Vojta, vzali mě do skupiny (Míša)
- Eliška Kl., nakonec se mnou souhlasila, že budem u vitríny v Prv (Vašík M.)
- Eliška Kl., hodně pomáhala při práci v matematice v těch hadech násobení má přednost (Anička)
- Eliška Kl., půjčila mi pastelku červenou při matematice jak jsme dělali semafor (Eliška Ku.)
- Klára, při dílně čtení mi dovysvětlila, co se stalo v galerii (Eliška Kř.)
- Lada, při dílně čtení že sme se nevyrušovali (Niki)
- Eliška Ku., když jsme v matice dělali násobení má přednost, tak hodně pracovala (Klára)
21. 11.
Až se mě dneska rodiče zeptají na školu, budu jim povídat o ..., protože ...
- dílně psaní, napsala jsem ji hezkým písmem (Anička)
- psaní publikovatelné verze, psala jsem krásně (Lada)
- dobrých smajlících z češtiny (Vašek P.)
- matematice, dělali jsme samostatnou práci, mám rád (Vašek M.)
- dílně psaní, jak mi šla, dopsala jsem celý (Valča)
- psací, krásně jsem napsal přepracovanou verzi (Eda)
- matice, zjistil jsem v indickém násobení, že se tam násobí a pak sčítá (Vojta)
- psaní příběhu o obrovi, bavilo mě ho psát (Míša)
- tom, jak jsme psali publikovanou verzi, máme to vždycky v pátek (Tom)
- vyjmenovaných slovech po L, měla jsem to první a ještě jsem to měla bez chyby (Klárka)
- matice, dostala jsem 2 (Eliška Kl.)
- tom, jak jsem dodělal čistou verzi, oddychl jsem si (Bruno)
- sp, naučila jsem se sčítací trojúhelníky s podmínkou (Niki)
- dílně psaní, mám 1 s hvězdičkou a chci se pochlubit (Eliška Kř.)
- matematice, bavila mě a taky mě bavily šipky v matematice (Eliška Ku.)
- dílně psaní, dokončil jsem obra (Kuba)
- dílně psaní, hodně jsem psala v dílně psaní (Verča)
20. 11.
Až se mě dneska rodiče zeptají na školu, budu jim povídat o ..., protože ...
- tom, jak jsem se snažila vyřešit krokovací pás, šlo mi, vymýšlela jsem hodně způsobů (Valča)
- tom, že jsem dostal dobrýho smajlíka z češtiny, nejvíc se mi to líbilo (Vašek P.)
- psaní do sešitu, dostala jsem veselého smajlíka (Anička)
- vyjmenovaných slovech, umím už jeden řádek (Kuba)
- matematice, nejvíc mě bavily mřížové body (Vašík M.)
- obr, byl fakt hustý (Eda)
- lepení fotek, dobře jsem psala věty (Niki)
- tom, že jsme malovali obra a mně se to povedlo a o vyjmenovaných slovech po L, je to novinka (Luci)
- angličtině, bavilo mě lepit fotky (Eliška Ku.)
- výtvarce, bavilo mě malovat obra (Míša)
- lepení fotek, dobře jsem psala věty (Lada)
- tom, jak jsem neměl dú, nedali mi ho (Bruno)
- obrovi, mě to nejvíc bavilo (Verča)
- obrovi, dařil se mi a měla jsem ho pečlivě (Klára)
- tom, jak jsem na obra vylil tuš a tím jsem si to pokazil (Tom)
- obrovi, povedl se mi, byl podle osnovy (Eliška Kř.)
- čj, dělali jsme doplňovačky, za který jsem dostala veselýho smajlíka (Eliška Kl.)
19. 11.
Až se mě dneska rodiče zeptají na školu, budu jim povídat o ..., protože ...
- jízdním řádu, vím co jsou ta 2 kladívka (Tom)
- jízdním řádu, naučila jsem se to a je to pro mě nová věc (Anička)
- jízdních značkách, přečetl jsem si to (Vašek P.)
- jízdním řádu, naučil jsem se značky pro pracovní dny, neděle a státní svátky (Vojta)
- vyhledávání důkazů ve čtení s porozuměním, dokázala jsem vyhledat důkazy v textu (Lada)
- jízdním řádu, umím se v něm orientovat (Verča)
- jízdním řádu a svátku, který byl v pondělí, nejvíc mě to bavilo (Míša)
- vlaku, kdy odjíždí 1 vlak a kolik minut to trvá (Niki)
- jízdním řádu, nejvíc jsem se tam naučil (Vašík M.)
- jízdním řádu, naučil jsem se vyhledat, v kolik vlak jede a kdy odjíždí (Kuba)
- jízdním řádu, bavil mě a dostali jsme list a v tom jsme hledali nějaký věci (Eliška Ku.)
- tom, jak jsme hledali v jízdním řádu a bavilo mě to (Luci)
- tom, jak jsme si povídali o svátku, bavilo mě to (Bruno)
- jízdním řádu, bylo to něco nového (Eda)
- tom, jak jsme hledali v jízdním řádu, protože je to těžký (Eli Kl.)
- jízdním řádu, naučila jsem se vyhledávat v jízdním řádu (Klárka)
- tom, jak jsem se orientovala v jízdním řádu, co jsem se dozvěděla a jak jsem při hodinách pracovala, protože jsem se o tom dozvěděla nejvíc a zajímalo mě to nejvíc (Valča)
13. 11.
Nejvíc jsem se dneska naučil(a) při ..., protože ...
- výtvarce, naučil jsem se rychle pospíchat (Vašík M.)
- výtvarce, snažil jsem se na kráse (Kuba)
- češtině, vysvětlila jsem Vojtovi, jak odůvodňovat "y" ve slově obytný (Eliška Ku.)
- výtvarce, naučil jsem se dělat letadlo po Brnafku (Eda)
- češtině, zjistila jsem jaké nadřazené slovo patří k různým knihám (Lada)
- výtvarce, Míša mi připomněla, jak se maluje ryba (Tom)
- češtině, pochopila jsem psaní a odůvodňování v příbytek a obytný (Niki)
- češtině, naučil jsem se dávat do slov "y" a prozkoušel jsem to a odůvodňoval (Bruno)
- výtvarce, líp malovat obrysy věcí (Míša)
- výtvarce, naučila jsem se malovat obrysy temperami (Verča)
- výtvarce, naučila jsem se malovat rychle (Luci)
- výtvarce, pochopila jsem míchání barev (Anička)
- angličtině, naučil jsem se psát otázky (Vojta)
- angličtině, naučila jsem se trochu být účou (Valča)
- výtvarce, naučil jsem se, jak se smíchávaj barvy (VAšek P.)
- výtvarce, naučila jsem se, jak se smíchá oranžová (Klárka)
- matice, připomněla jsem si sčítací trojúhelníky s barevnými poli (Eliška Kř.)
12. 11.
Nejvíc jsem se dneska naučil(a) při ..., protože ...
- češtině, dokázala jsem vysvětlit, proč je "y" ve slově bylina (Anička)
- prvouce, na čem se jezdí ve Vraném (Bruno)
- prvouce, naučil jsem se přemýšlet, jak udělat mezismajlíka v sebehodnocení (Eda)
- češtině, odůvodňovat býlí, bydlo (Tom)
- prvouce, bavilo mě seznámit se s jízdním řádem (Kuba)
- prvouce, zjistila jsem, jakými dopravními prostředky se můžeme pohybovat ve Vraném (Lada)
- čtení s porozuměním, naučila jsem se, jak popsat kokos (Verča)
- čtení s porozuměním, pochopil jsem o kokosu (Vašek P.)
- češtině, naučila jsem se ve skupině rozdělovat slova, která do řady nepatří (Valča)
- čtení s porozuměním, naučil jsem se zastavit holky, aby se nehádaly (Vašík M.)
- čtení s porozuměním, dokázala jsem si představit kokos (Míša)
- čtení s porozuměním, vysvětlila jsem Niki, co je to lýko a kde je (Klárka)
- narozeninách, naučila jsem se anglicky slovo tancování (Eliška Ku.)
- češtině, našla jsem poslední slovo, co chybělo (Luci)
- prvouce, psát hodnocení, konečně jsem to pochopil (Vojta)
- prvouce, porozuměla jsem dvěma značkám v jízdním řádu (Niki)
- češtině, naučila jsem se bidlo a bydlo a býlí a bílí (Eliška Kl.)
11. 11.
Nejvíc jsem se dneska naučil(a) při ..., protože ...
-matice, pochopila jsem písemné odčítání (Niki)
- češtině, kde se píše bít a být (Eliška Kř.)
- matematice, vysvětlila jsem násobilkové obdélníky (Míša)
- matice, procvičila jsem si násobilkové čtverce (Anička)
- češtině, porozuměl jsem, jak se rozdělují slova vyjmenovaná a příbuzná (Vojta)
- angličtině, naučil jsem se novou otázku (Kuba)
- češtině, pochopila jsem, jak se řeší vyjmenovaná slova (Klárka)
- češtině, vyhledávala jsem vyjmenovaná slova v příběhu (Verča)
10. 11.
Nejvíc jsem se dneska naučil(a) při ..., protože ...
- matice, procvičil jsem písemné odčítání (Bruno)
- matice, písemné odčítání (Eda)
- dílně čtení, dokázal jsem nakreslit stůl (Vojta)
- češtině, procvičila jsem si i, y (Anička)
- matice, líp jsem pochopila písemné odčítání (Míša)
- matice, správně jsem písemně sčítala (Valča)
- matice, naučil jsem se písemné odčítání (Vašík M.)
- matice, procvičil jsem cyklotrasy (Tom)
- matematice, konečně jsem pochopila cyklotrasy (Eliška Ku.)
- matice, vysvětlil jsem Luce řadu po čtyřech (Vašek M.)
- matice, šlo mi odčítat (Kuba)
- matice, pochopila jsem písemné odčítání (Niki)
- matice, pochopila jsem písemné odčítání (Lada)
- matice, naučila jsem se, co udělat při písemném odčítání, když je nahoře menší číslo než dole (Eliška Kl.)
- matice, odhalila jsem jednu zajímavost v číselných řadách (Luci)
- matice, pochopila jsem písemné odčítání (Klárka)
- matice, pochopila jsem písemné odčítání (Verča)
- matice, pochopila jsem písemné odčítání (Eliška Kř.)
7. 11.
Dnešnímu dni dávám jméno ..., protože ...
- Hudbový, líbila se mi hudba (Kuba)
- Psací, vymyslel jsem pěkný příběh o obrovi (Eda)
- Poslouchací, poslouchali jsme orchestr a bylo to hezké na poslech (Anička)
- Dílnový, napsal jsem hrubou verzi (Tom)
- Orchestrový, zaujal mě ten orchestr v HV (Vašík M.)
- Poslouchací, bavilo mě poslouchat hudbu (Bruno)
- Super den, v ČJ jsme dělali dobrej úkol, protože mě bavil (Eliška Kl.)
- Hruboverzový, bavilo mě ji psát (Míša)
- Poslouchací, poslouchali jsme skladbu (Lada)
- Hraní, bavilo mě to psát do pracovního sešitu v češtině (Niki)
- Hrací, hráli jsme na flétnu a já jsem se zlepšila (Valča)
- Psací a Tichý, při dílně bylo ticho a hodně psaní. (Verča)
- Psaní, psali jsme o obrovi (Eliška Ku.)
- Mřížové body, víc jsem to pochopila (Klárka)
- Hudebkový, nešlo mi hrát d1 a líbil se mi orchestr (Eliška Kř.)
- Mřížový, mě to bavilo a procvičila jsem si to (Luci)
- Psací, dneska mě psaní bavilo (Vojta)
6. 11.
Dnešnímu dni dávám jméno ..., protože ...
- Lampion, naučila jsem se vyrábět lampion (Verča)
- Výtvarné, bavilo mě vyrábět lampion (Niki)
- Angličtinový, docela si tu větu pamatuju (Vašík M.)
- Lepící, jen se lepilo ve výtvarce (Eda)
- Bodový, seznámili jsme se se čtvercovou sítí (Kuba)
- Pokladový, seznámili jsme se s trasami pokladů (Lada)
- Lampionový, bavilo mě to (Eliška Kl.)
- Lampionový, dělali jsme lampiony a už vím, jak se to dělá (Klárka)
- Čtvercovací mříž, poprvé jsem dělala čtvercovací mříž a nebylo to lehké (Vali)
- Lampionový, dělali jsme zajímavé lampiony (Bruno)
- Matikový, dělali jsme mřížové body (Tom)
- Lampionový, dělali jsme lampiony a bavilo mě tam lepit obrázky (Eliška Kř.)
- Pracovní, hodně jsme pracovali na lampionech a uklízení (Vojta)
- Lampionový, dělali jsme je a bavilo mě to (Luci)
- Pracný, hodně jsme pracovali a taky mě to bavilo (Anička)
5. 11.
Dnešnímu dni dávám jméno ..., protože ...
- Slavní druhý, jsem se o nich hodně naučila (Anička)
- Narozeninové, zaujalo mě, že už je Elišce 9 let (Vašík M.)
- Slavíc, slavili jsme Elky narozky a bavilo (Bruno)
- Slavící, Eliška Ku. slavila 9 narozeniny, dávala nám bonbóny a naučila jsem se líp písničku (Vali)
- Prvoukový, představovali jsme informace a já sem se na to těšil (Tom)
- Prvouka, Kuba to vymyslel s obrázkama (Vašek P.)
- Nejlepší, moje kámoška slavila narozky (Eliška Kl.)
- Vodní, učili jsme se hlavně o vodě a líbilo se mi to (Kuba)
- Oslavový, Eliška Ku. měla narozky a ty mě bavily (bez podpisu)
- Obojetný, dělali jsme úkoly s obojetnou souhláskou B (Lada)
- Slavní, byly dobré bonbóny (Eda)
- Čtení s porozuměním, deli jsme ho díl, než jsme meli (Luci)
- Slavící, byla to sranda (Niki)
- Slavní, měla jsem 9 narozenini (Eliška Ku.)
- Zdržovací, zdržovala jsem při ČT (Verča)
- Vyjmenovaná slova, dělali jsme je 2 hodiny (Klárka)
- Narozeninový, slavili jsme narozeniny a bavilo mě zpívat píseň (Eliška Kř.)
- Zdržovací, zdržovali jsme se (Vojta)
4. 11.
Dnešnímu dni dávám jméno ..., protože ...
- Sportovní, měli jsme tělák, volejbal a tanečky (Klára)
- Tělocvikový, měli jsme ho a bavil mě (Eliška Kř.)
- Házecí, při TV jsme házeli míčkem (Bruno)
- Tělocvikový, měli jsme tělocvik (Vašík M.)
- házeli jsme tenisákem, nejvíc se mi líbilo, že všichni házeli přes plot (Vašek P.)
- zbytek třídy úkol nesplnil a větu nenapsal
3. 11.
Dnešnímu dni dávám jméno ..., protože ...
- Odčítací, odčítání v matice mě bavilo (Vojta)
- Slavící, slavili jsme Vaškovy narozeniny (Eliška Ku.)
- Čtenářský, povedlo se mi napsat větu z knihy (Lada)
- Slavící, slavili jsme Vaškovy narozeniny (Tom)
- Bodový, dělali jsme body a to mě bavilo (Luci)
- Přesazovací, odehrála se nejhorší věc světa (Míša)
- Narozeninový, Vašek P. měl narozeniny (Vašík M.)
- Slavící, slavili jsme narozeniny (Verča)
- Slavící, slavili jsme narozky (Bruno)
- Odčítací, naučila jsem se to, dnes jsme to dělali (Eliška Kř.)
- Narozeninový, slavili jsme narozeniny (Kuba)
- Odčítací, protože jsme odčítali (Niki)
- Odčítací, poprvé jsme v matice odčítali (Vali)
- Čtenářský, byl lehký úkol (Eda)
- Matematický, učili jsme se písemné odčítání (Eliška Kl.)