Říjen
30. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože
- holky při VV a PČ, pomohly mi s úklidem (Eliška Kř.)
- Valča, pomohla mi vyřezat dýni (Klárka)
- Vašek P., dobře vydlabával (Kuba)
- Eliška Kř., půjčila mi nožík (Luci)
- Lůca, Klára a Eliška Kř., pomohly mi uklízet po vydlabávání dýní (Valča)
- Tom, pomohl mi dlabat dýni (Bruno)
- Vašek P., hodně vydlabal (Vašík M.)
- Vojta, pomohl dlabat dýni (Eda)
- Lada, napadlo ji, že bysme ustřihli ten proužek (Verča)
- Míša, mohla jsem být s ní ve dvojici (Anička)
- Niki, vyřezala pusu dýni (Lada)
- Bruno, pomohl mi držet dýni (Tom)
- Eliška Kl., dlabala dýni (Eliška Ku.)
- Lada, i když se řízla, tak pracovala furt (Niki)
- Anička, se mnou byla a pomohla (Míša)
- Kuba, podržel mi dýni (Vašek P.)
- Eda, byl pracovitý (Vojta)
- Eliška Ku., půjčila mi nůž. Míša a Tom, byli se mnou ve skupině. Verča, půjčila mi pastelku (Eliška Kl.)
24. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože
- Tom, šahal do košů (Bruno)
- Vašek M., dobře kontroloval koše (Kuba)
- Lada, řekla, že si umí moji obryni hezky představit (Luci)
- Bruno, půjčil mi pero, když mi nepsalo (Eliška Kř.)
- Eliška Ku., vzala si tu rukavici (Niki)
- Anička, vysvětlila při výtvarce postup kapky (Eliška Ku.)
- Bruno, slušně poprosil (Vojta)
- Bruno, chtěl se mnou být ve dvojici (Tom)
- Luci, dobře vymýšlela pochvaly (Lada)
- Vojta, prohlížením košů, že říkal, ať tam strčím celou ruku (Vašek P.)
- Anička, byla se mnou ve dvojici (Eliška Kl.)
- Vašík Marhold, zahrál krásnou Dášenku na flétnu (Anička)
- Kuba, napsal dobré věci (Vašík M.)
- Tom, všiml si, že nemáme mrak na našem modelu (Klára)
23. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože
- moje skupina ve výtvarná výchova, spolupracovali se mnou (Eliška Kl.)
- Eliška Kř., vymyslela dobré řešení při PČ (Klára)
- moje skupina, dala mi pauzu (Eda)
- Vašem M., dobře mi držel (Kuba)
- Lůca, měla dobrý nápady na vyrábění věcí (Valča)
- Eliška Kř., dělala všechnu práci (Tom)
- Valča, udělala koloběh vody (Bruno)
- Vojta, byl se mnou ve skupině (Míša)
- Kuba, hodně pracoval ve výtvarce (Vašík M.)
- Kuba, nakreslil návod na tabulku (Vašek P.)
- Eliška Kl. a Eliška Ku., vzaly mě do skupiny (Anička)
- Verča, pomohla mi nacvičit divadlo o kapce vody (Eliška Kř.)
- Lůca, při AJ jak jsme stříhali kartičky, tak vymyslela dobrý nápad, abychom se nehádaly při stříhání (Verča)
- skupina, byla pracovitá (Vojta)
- Anička, ve výtvarce hodně pracovala a zapojila se (Eliška Ku.)
- Valča, tam ve výtvarce vydržela dělat nejvíc práce (Niki)
- Valča, jako jediná v mém týmu spolupracovala, když jsme to nestíhali (Luci)
22. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože ...
- Eliška Ku., v prvouce měla dobrej komiks (Eliška Kl.)
- Lada, napsala tři slova v ČJ (Anička)
- Bruno, byl první voda (Eda)
- Eliška Kl., našla mi pracovní sešit na AJ (Lada)
- Lůca, v ČJ mě nechala psát taky na lístečky (Verča)
- Eliška Kl. v ČJ se hodně zapojila (Eliška Ku.)
- Vašek M., udělal 45 skoků na švihadle (Vašek P.)
- Lada, hezky si se mnou povídala (Míša)
- Eda, byl pracovitý (Vojta)
- Klára, přemlouvala mě na důkazech (Valča)
- Lada, hodně psala ve skupině v matice (Niki)
- Míša, měla důmyslné důkazy (Kuba)
- Lada, pomohla mi vysvětlit Verče, to není ta odpověď, co si myslela (Luci)
- Vojta, pomohl mi v ČJ dopsat lístečky (Eliška Kř.)
- Eliška Kř., nenadávala mi, když já ji bouchla (Klára)
- Kuba, půjčil mi pravítko (Tom)
- Tom, nedělal blbiny ve čtení s porozuměním (Vašík M.)
- Eda, půjčil mi informace (Bruno)
21. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože ...
- Klárka, při tělocviku mi dala v házený dobrou přihrávku (Eliška Kl.)
- Niki, seděla se mnou na lavičce při tělocviku (Verča)
- Eliška Ku., pomohla nám ve skupině vyhrát 2 body (Valča)
- Eda, běhal rychle (Vojta)
- Eliška Kl., pomáhala mi v bráně (Luci)
- Tomáš, když já šel do druhého týmu, tak on nešel také (Eda)
- Eda, už mi dva dny nenadával a to je rekord (Klára)
- Bruno, přesvědčil nás o správnosti příbuzných slov ke kořeni -ryb- (Kuba)
- Klára, kvůli ní jsme vyhráli proti druhému družstvu (Anička)
- moje družstvo, vyhráli jsme v házené (Bruno)
- Vašík M., jedinej přihrával, když jsme hráli fotbal na těláku (Tom)
- Eliška Ku., chválila mě za TV (Míša)
- Lada, rychle běhala (Niki)
20. 10.
Dnes mě potěšil(a) ..., protože ...
- Eda, ukecal mě, abychom nedělali na konci nějaký vystoupení (Klára)
- Lada, měla špatně úkol, paní učitelka to vysvětlila a já si opravila, měla bych to taky špatně (Eliška Kl.)
- holky z mé skupiny, že tam ňák netancovaly (Eda)
- Eda, dal mi napít zmrzlé vody (Bruno)
- Nikolka, vymyslela způsob, co dělat při prvouce (Anička)
- Kuba, snažil se vyřešit tyč (Vašík M.)
- Lůca, chtěla se mnou být ve dvojici při dílně čtení (Valča)
- Niki, podařilo se nám konzultovat v dílně čtení (Lada)
- Lada, pomohla mi rozvázat pytlík (bez podpisu)
- Bruno, rozdělil nás (Kuba)
- Valča, vysvětlila mi, jak se řeší tyč (Luci)
- Klára, Vojta a Míša, měli dobré nápady v matice na řešení tyče (Eliška Kř.)
- Bruno, kámošil se mnou a byl na mě hodnej (Míša)
- Tom, dokázal v matice důkazy při barevné tyči (Niki)
- Eliška Kl., při dílně čtení jsme si museli sdílet v sešitě to, co jsme napsali (Eliška Ku.)
- Eda a Bruno, nechali mě psát na smazávací tabulku při tyči v matematice (Verča)
- Vašík M. když hrál kvarteto (Vašek P.)
- Tom, protože líp čte (Vojta)
17. 10.
Mrzí mě, že
- jsem špatně hrál d1 (Bruno)
- neumím d1 z hudebky (Tom)
- při ČJ jsem ve skupině nevymyslela slova (Eliška Kř.)
- jsem si zapomněla sešit pro rodiče (Míša)
- jsem na HV neuměla d1 na flétnu (Valča)
- jsem vyřešila všechna písemná sčítání špatně (Anička)
- nám nejde dáša (Vašík M.)
- jsem neměla flétnu (Lada)
- jsem špatně hrál d1 (Kuba)
- jsem v matice, že jsem nezlepšil písmo (Vojta)
- při matematice mi nešel cyklotrasy (Eliška Ku.)
- jsem cucala bonbon při hodině (Eliška Kl.)
- jsem držel špatně flétnu (Vašek P.)
- jsem se ztrácela v textu (Varča)
- jsem se rozbrečela při ČJ (Klára)
- jsem nestihla udělat cyklotrasu, protože mě nebaví a už jsem ji chtěla hotovou (Luci)
- jsem špatně hrál (Eda)
16. 10.
Mrzí mě, že
- jsem neměla pracovní sešit na AJ. A že mi Vojta zlomil tužku (Valča)
- jsem udělala malou postavu na papír (Anička)
- jsem nenakreslila nahoru k zubu obrázek (Verča)
- jsem měla pracovní sešit na AJ doma (Lada)
- jsem odflákl ajinu (Tom)
- jsem byl šnek (Kuba)
- jsem odflákla obraz tuší. Mrzí mě, že jsem v ČJ málo pracovala ve skupině (Eliška Kl.)
- jsem měla z AJ 1 bez hvězdičky (Eliška Kř.)
- jsme neměli delší VV (Vojta)
- jsem si nevzal tlustej štětec (Vašek P.)
- při výtvarce jsem hodně přetahovala, když jsme měli obrázek (Eliška Ku.)
- se Míša málem nevešla se svým zubem na nástěnku (Vašík M.)
- jsem přidělávala ostatním práci (Míša)
- jsem udělala jiný úkol v AJ (Klára)
- jsem nestihla vybarvit obrázek, protože jsem to chtěla mít hotový (Luci)
- moc mluvím, jelikož to obtěžuje (Eda)
- jsem moc mluvil, jelikož to obtěžovalo (Bruno)
15. 10.
Mrzí mě, že
- jsem nedokončila náš pokus (Anička)
- jsem na počítačí měla hodně chyb v číslech (Eliška Ku.)
- si musíme počkat týden, než v prvouce náš pokus vznikne. Mrzí mě, že na počítači jsem měla hodně chyb (Eliška Kl.)
- jsem nezvádnul ve prvouce horkou a studenou vodu (Vašek P.)
- mi nešlo písemné sčítání (Bruno)
- jsem musel čekat v řadě na vodu do válce (Vašík M.)
- musíme čekat den, protože se těším (Eda)
- jsem při písemném sčítání měla 12 špatně, protože jsem moc dobře nepočítala (Valča)
- na počítačích se mi nedařilo písemné sčítání (Verča)
- jsme nedokončili pokus (Lada)
- jsme nestihli pokus (Tom)
- jsem měla lahev vyndat až druhý den (Eliška Kř.)
- jsem při vyučování na ČJT se koukala do listu (Klára)
- na počítačích ve písemném sčítání měla osm chyb, protože jsem chtěla tvořit příklad (Luci)
- od Aničky a Vašík P. neudělali pokus (Vojta)
- jsme nepustili Elišku Ku. (Kuba)
- jsem na počítačích nestihla celou práci (Míša)
14. 10.
Mrzí mě, že
- jsme nemohli na to podium (Verča)
- jsme v tělocviku prohráli, chtěla jsem vyhrát (Míša)
- jsem byla vybitá při vybice, protože jsem nedávala pozor (Anička)
- jsem nikoho v tělocviku nevybil (Vašík M.)
- v matice jsme nedělali dýl busa (Vojta)
- dnes nebylo bruslení, protože ve čtvrtek bylo poslední (Valča)
- jsem při těláku nestál na jedné noze (Bruno)
- tělocvik uběhl tak rychle (Kuba)
- jsem otravoval, když jsme hráli kvarteto (bez podpisu)
- nemáme naši učitelku na TV (Klárka)
- jsem v matice stihla jenom jednu cyklotrasu (Luci)
- jsem nestihl vyřešit šest cyklotras, jen pět cyklotras (Eda)
13. 10.
Mrzí mě, že
- mi spadla zátka, protože to rusilo (Eda)
- skupina Anička a Tom při kvízu v prvouce opisovali od nás, protože pak měli body, které by jinak neměli. (Míša)
- mi nešel kvíz, jelikož jsem zapomněl odpovědi a nezapsal jsem si je nezapsal (Bruno)
- jsme se hádali, nesnažil jsem se ji ukončit (Kuba)
- jsem nedodelala práci v matyce, protože jsem ji nestihla, protože skončila hodina (Anička)
- jsem se nezapojila, protože jsme si povídali s Eliškou (Eliška Ku.)
- jsme ve skupině špatně zapojila, protože jsem měla v deskách málo informací (Eliška Kl.)
- Vašek ve skupině nepracoval (Vašík M.)
- jsem nedokázala pracovat se zelenými deskami, protože jsem je neměla u sebe (Valča)
- jsem nezvadal praci, protože jsem nesťihl obrazek (Vašek P.)
- jsem v prvouce špatně vyhledala začátek potoka (Eliška Kř.)
- v matice udelala málo práce, protože jsem chtěla udelat i příklady (Luci)
- při dílně čtení jsem napsala jen jednu informaci, protože jsem chtěla napsat všechny (Verča)
- sem obstřihl kde to nemam, protože se nemám co naučit (Tom)
- jsem počmárala mapu, protože se to nemělo dělat (Klárka)
- jsme nedělali dýl parkety, protože mě to bavilo (Vojta)
10. 10.
Mám radost, že
- jsem pěkně hrál na flétnu (Eda)
- jsem se zlepšil v indickém násobení (Vojta)
- mi to šlo na flétně (Eliška Kl.)
- jsem dobře hrál na flétnu (Bruno)
- v hudebce dobře tancovali (bez podpisu)
- jsem zahrál Travička zelená (Vašík M.)
- sme tancovali na Travičku zelenou (Verča)
- sme hráli na flétnu Travičk zelenou (bez podpisu)
- jsem dopsala příběh o zubu (Eliška Kř.)
- jsem dobře zahrála Travičku zelenou (Anička)
- jsme si zopakovali Travičku zelenou (Kuba)
- jsem dokázal tančit na Travičku zelenou (Valča)
- vypočítala tři ze čtyř příkladů správně (Luci)
- umím střídat prsti na flétně (Eliška Ku.)
- jsem se naučila taneček na písničky Travička zelená (Klára)
- umím střídat prsti při Travičce zelené (Niki)
- sem hral na flétnu (Vašek P.)
9.10.
Mám radost, že
- jsem dobře indicky násobila (Míša)
- jsme v angličtině dělali úkol zeptat se kamaráda What number? (Eliška Kl.)
- jsme stihli vlak po bruslení (Kuba)
- jsem Verče pomohla naučit se anglickou otázku (Luci)
- nám neujel vlak (Vojta)
- jsem na bruslích vyhrála závod (Eliška Kř.)
- jsem 1 s hvězdičkou z angličtiny a že jsme stihli vlak (Klára)
- jsme vyhráli závody na bruslích (Anička)
- rozumím anglicky otázce Look at the red boc. What number? (niki)
- jsem vymyslel hodně slov s kořenem let (Eda)
- jsem zvládl poslední kurz bruslení (Bruno)
- mi Anička vrátila pastelky (Vašík M.)
- jsem byla rychlá a stihla vlak (Valča)
8. 10.
Mám radost, že
- v prvouce se mi podařilo dodělat plakát, ve čtení jsme dělali samostatně list a v čj jsme dělali kořeny slova a druhy vět (Eliška Kl.)
- jsem měla všechny čtyři otázky správně (Anička)
- jsem zvládla ukázat věci o Vltavě (Luci)
- mě paní učitelka pochválila za dobrou odpověď ve čtení s porozuměním (Tom)
- jsme dokončili plakát a předvedli srandovní divadýlko (Míša)
- jsem se hodně hlásil ve čtení s porozuměním (Vašík M.)
- mi šlo dělání plakátu (Bruno)
- jsme představovali plakát (Eliška Ku.)
- jsme v Prv dodělali plakát (Niki)
- jsme dokončili plakát (Lada)
- jsme dokončil plakát (Kuba)
- jsem dodělala plakát (Valča)
- jsem zvládla aspoň tři otázky ve čtení (Verča)
- jsem v prvouce dokončila plakát (Eliška Kř.)
- jsme dokončili plakát v prvouce a zahráli hezké divadlo (Klárka)
- jsme hráli divadlo (Vašek P.)
- jsme dobře představovali plakát (Vojta)
7. 10.
Mám radost, že
- jsme dělali v českým jazyce dobrou hru (Eliška Kl.)
- jsem na bruslení udělala piruletu (Eliška Ku.)
- jsme si zopakovali anglická čísla (Kuba)
- jsem skočila na bruslích (Anička)
- jsem se v angličtině dokázala zeptat "How many?" (Míša)
- jsem v matice nakreslila do sešitu indické násobení (Valča)
- jsem jel na brusle (Vojta)
- jsem pochopila anglická slovíčka, například barvy (Klára)
- jsem v angličtině pochopila, jak se říkaj správně čísla anglicky (Verča)
- jsme nejeli na cyklostezku, protože jsem byl unavenej (Tom)
6. 10.
Mám radost, že
- jsem pochopila indické násobení (Klára)
- jsem se naučila indické násobení (Eliška Kl.)
- jsem pochopila hady v matice, protože v druhý jsem je neuměla (Eliška Ku.)
- jsem se naučila indické násobení (Eliška Kř.)
- jsem se víc zapojil do práce na tom plakátě (Vašík M.)
- jsem indicky násobila (Lada)
- se připojil Vašek P. (Kuba)
- jsem nakreslil lodě a vodu. Dokázal jsem se domluvit. (Tom)
- jsem se připojil do práce Prv (Vojta)
- jsme se ve skupině nehádali (Anička)
- mi šli hadi (Bruno)
- jsem se naučila indicky násobit (Luci)
- jsem rychle chápal indické násobení (Eda)
- jsem v dílně čtení dokončila list (Míša)
- jsem se naučil indické počítání a v týmech jsem se zapojil (Vašek P.)
- jsem se konečně zapojila do práce v Prv (Verča)
- jsem se zlepšila v práci. Taky jsem pochopila indické násobení (Valča)
3. 10.
Dnes jsem dokázal(a)
- vypočítat písemné sčítání skoro bez chyby (Eliška Kl.)
- pracovat dobře na samostatné práci v matice, vyznala jsem se (Míša)
- udělat tři výstaviště (Tom)
- samostatnou práci počítat bez chyby (Kuba)
- vyznat se v rodokmenu (Valča)
- písemné sčítání skoro bez chyby (Anička)
- písemně počítat bez chyb (Lada)
- napsat v dílně psaní mnoho vět (Niki)
- napsat v dílně psaní hodně vět (Eliška Ku.)
- poznat zvířata (Bruno)
- udělat víc samostatné práce v matice (Vojta)
- v matice rodokmen, jak se v tom rodokmenu jmenujou (Verča)
- písemné sčítání skoro bez chyb (Vašík M.)
- odpovědět na otázky od 9. (Eda)
- v matematice správně odpovědět na všechny odpovědi rodokmenu (Klára)
- napsat v dílně psaní celý příběh (Eliška Kř.)
- napsat hezký příběh. Dokázala jsem spočítat správně příklady (Luci)
- napsat to o zubu (Vašek P.)
2. 10.
Dnes jsem dokázal(a):
- zabrzdit, když jsem jel moc rychle (Tom)
- na bruslích pirueta (Eliška Ku.)
- nezapomenout na dobrovolný domácí úkol (Kuba)
- lépe rozpoznat barvy (Bruno)
- udělat tyč v matematice (Vojta)
- vzpomenout si na všechny barvy v angličtině (Vašík M.)
- jezdit na bruslení 2 vteřiny na jedné noze (Anička)
- dobře vymýšlet slova příbuzná (Míša)
- v matice porozumět písemnému sčítání a na bruslích jezdit koloběžku (Niki)
- ukázat Verče správnou cestu v AJ (Luci)
- písemně počítat (Lada)
- najít chybu, kterou jsem udělala při písemném sčítání (Eliška Kř.)
- neztratit nic na bruslích (Eda)
- ukazovat v angličtině barvy (Verča)
- Kubovi říct anglicky barvy (Klára)
1. 10.
Dnes jsem dokázal(a):
- uhlídat v prvouce moji skupinu (Eliška Kl.)
- v prvouce vymyslet všechny otázky (Lada)
- otevřít pusu dokořán (Vašík M.)
- v ČJ předponová část a příponová část (Valča)
- vymyslet s Ladou otázky do listu o vodě (Anička)
- hezky obtahovat slova (Eda)
- být dobrým hlídačem času (Kuba)
- v prvouce udělat rovné linky (Vojta)
- v ČJ lépe vyhledávat důkazy (Bruno)
- hezky obtahovat plakát (Míša)
- dělat plakát (Verča)
- spolupracovat se svojí skupinou (Eliška Kř.)
- roztřídit správně slova, mít zase všechny otázky ve čtení s porozuměním správně (Luci)
- být šéfem (Tom)
- v prvouce spolupracovat (Eliška Ku.)
- všechny odpovědi (Vašek P.)
- vybrat všechny 4 odpovědi (Klára)
- mít všechny odpovědi v ČT (Niki)