Dopis pro rodiče č. 11
Milí rodiče,
advent je za dveřmi a nás tak čeká pravidelné nacvičování vystoupení, na kterém se děti dohodly, že by vám rády předvedly na předvánočním setkání. V minulém dopisu jsem psala o termínu konání, a protože se nikdo neozval, že by tu nebyl, počítám na nácvik vystoupení se všemi dětmi.
Stejně jako vloni bychom chtěli uspořádat pro děti vánoční dílničky a tak se na vás opět obracím s prosbou o nalezení jednoho dobrovolníka (maminky nebo tatínka), který by si připravil jedno „vyráběcí“ stanoviště. Materiál samozřejmě uhradíme. Dílna by začala na chodbě v přízemí po skončení našeho vystoupení ve třídě. Kdo byste byli ochotni, prosím, ozvěte se mi, nejlépe do konce příštího týdne. Moc děkuji.
Nezapomeneme ale ani na práci v jednotlivých předmětech, vyjmenovaná slova se nám začínají hromadit. Poprosila bych vás proto, abyste pravidelně s dětmi trénovali při doplňovacích cvičením v bílých deskách a stále ověřovali, zda bez potíží vyjmenují jednotlivé řady slov. Mám trochu pocit, že již s řadou po „l“ mají někteří potíže.
V lednu je na řadě společné rodičovské setkání. Přemýšlím nad tím, zda by pro vás nebyl příjemnější všední den odpoledne/podvečer než víkendové dopoledne. Prosím vás proto o vyjádření vašich preferencí. Zakroužkujte vše, co vám vyhovuje, a připište i čas, od kolika je pro vás začátek nejlepší.
pondělí
od ……
úterý
od ……
středa
od ……
čtvrtek
od ……
pátek
od ……
sobota
od ……
neděle
od ……
Po skončení tohoto týdne by děti měly zvládnout:
Český jazyk
-
Vyjmenuji zpaměti řadu vyjmenovaných slov po „l“.
-
Než napíšu i/y po „b, l“, odůvodním si, které mám napsat a proč. Využívám pomocníky.
-
Napíšu, proč bych na místě, kde se odehrává má detektivka (ne)chtěl(a) být a svůj výběr zdůvodním.
-
Dokončím příběh o obrovi.
-
Zodpovědně vyhledávám důkazy pro své odpovědi ve čtení s porozuměním.
Matematika
-
Respektuji přednost násobení před sčítáním.
-
Najdu požadované číslo na číselné ose.
-
Při řešení algebrogramu zkouším trpělivě možnosti, abys našel(a) výsledek.
Anglický jazyk
-
Používám otázku „Who is this?“ a „kamarádovi na ni odpovídám „This is …“
-
Píši bezchybně podle vzoru do pracovního sešitu, když se nejsem jistý(á), používám slovníček.
Prvouka
-
Spolupracuji se svou skupinou na průzkumu hustoty automobilové dopravy ve Vraném.
Co nás čeká v příštím týdnu:
ČJ - vyjmenovaná slova po „m“ – učebnice str. 54-57
M - učebnice str. 35-37
AJ - Lekce 12
Prv - doprava v obci
Katka Vrtišková